+36 72 579 128
Árkalkuláció & Online foglalás

Általános információk és házirend

Tisztelt Vendégeink!

Munkatársaim nevében ígérhetem, mindent elkövetünk annak érdekében, hogy pihenésük örömteli és zökkenőmentes legyen. Ezért kérem Önöket, hogy az alábbiakban foglaltakat szíveskedjenek tudomásul venni, illetve betartani.

Köszönettel: Zoric Dragoslav – cégvezető


1.) Check in – Check out információk

A szobákat érkezési napon 14:00 órától biztosítjuk. A távozási napon a szobát 11:00 óráig kérjük elhagyni. Amennyiben a takarítással munkatársaink előbb végeznek, úgy a szobák 14 óra előtt is elfoglalhatóak. Kérjük, hogy korábbi érkezési szándékát szállodánk részére e-mailben vagy telefonon legyen kedves előre jelezni. Távozás napján tartózkodásuk meghosszabbítására van lehetőség, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába.

Hosszabbítási díj: 12:00-ig – díjmentes, 12:00-tól óránként 3.900 Ft egészen 17:00-ig. A szálloda elhagyása esetén a mágneskártyát a kártyatartóval együtt kérjük a szállodaportán leadni.

2.) Szobakulcs

A vendégek regisztrálásakor szobakulcsként mágneskártyát kapnak, amelyhez a bejelentőlap pontos kitöltése szükséges.

3.) Látogatók

A szállodai szobákban csak a portán regisztrált vendégek tartózkodhatnak, kérjük látogatóikat a hallban szíveskedjenek fogadni.

4.) Alapszolgáltatásaink

Alapcsomagunk tartalmazza a szálláson kívül a reggelit, belépőt a Thermal Spa-ba (nyitvatartási időben korlátlan fürdő és wellnessvilág használat), fürdőköpeny és wellnesspapucs bekészítést, Bambini Mondo játszókuckó használatát, parkolást, valamint WiFi elérhetőséget.

5.) Biztonság

Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget. Kérjük, értékeiket a szobai széfben legyenek kedvesek elhelyezni, amennyiben ott nincs elég hely szállodánk recepciós széfjében tudják hagyni megőrzésre.

6.) Étkezés

A félpanziós éttermi szolgáltatás érkezési napon vacsorával kezdődik, az elutazási napon reggelivel végződik.

A főétkezési idők:

Ételallergia: Szállodánkban laktózmentes, gluténmentes és vegetáriánus étkezési lehetőséget tudunk biztosítani. Kérjük Vendégeinket, hogy speciális étkezési igényüket érkezés előtt jelezzék felénk.

7.) Egyéb fogyasztás

A szálloda és a fürdő területén az alapszolgáltatáson felül fogyasztott ételek és italok szobaszámlára terhelhetőek. Nem a szállodában vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatja a vendég, a berendezés megóvása mellett. A berendezésben okozott minden kárt a vendégnek kell megtérítenie.

8.) Egyéni elektromos készülékek

A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.

9.) Tűzvédelem

A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani.

10.) Dohányzás

A szálloda egész területén tilos a dohányzás! Dohányzó vendégeink szállodánk bejáratától 5 méterre vagy Mediterrán Teraszunk kijelölt területén gyújthatnak rá.

11.) A vendégek nyugalma

Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után.

12.) A hotel értékei

Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, stb. ) a szállodából kivinni tilos! Távozás napján a fürdő díjmentesen igénybe vehető, ez idő alatt a szobában elhelyezett fürdőköpeny és törülköző szintén díjmentesen használható, amennyiben ép állapotban visszakerülnek szállodánk recepciójára a használatot követően.

13.) Távozás a szobából

Kérjük Vendégeinket – a szobából való távozásuk előtt – győződjenek meg arról, hogy a vízcsapok ne maradjanak nyitva, a mágneskártyát pedig szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.

14.) Hibajelentés

Kérjük Vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.

15.) Károkozás

Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

16.) Kérdése van?

További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.